U bevindt zich op: Home > Communicatieprijzen > Winnaars 2017

PBM Communicatieprijzen 2017

In mei 2017 zijn de PBM Communicatieprijzen voor de elfde keer uitgereikt. De uitreiking vond plaats tijdens het pensioensymposium in het Planetarium. Een succesvolle editie van de PBM Communicatieprijzen, waarbij uit de inzendingen bleek dat de kwaliteit van pensioencommunicatie blijft verbeteren.

Jurysecretaris Alfred Kool benadrukte het belang van effectief communiceren met deelnemers: "Er is vooral inventiviteit voor nodig. De winnaars van dit jaar laten zien dat  dat kan. (...) Het is daarom van belang dat alle spelers in de sector de handen ineen slaan en structureel aandacht gaan besteden aan herstel van de vertrouwenspositie."

Winnaars 2017
- Winnaar categorie deelnemerscommunicatie: Pensioenfonds Horeca & Catering (PH&C) voor hun klantreizen op maat en digitalisering van de pensioenprocessen;
- Winnaar categorie werkgeverscommunicatie: Willis Towers Watson, voor de ontwikkeling van LifeSight: een unieke introductiekaart, met aan de binnenkant een lcd-scherm;
- Winnaar categorie merk- en reputatiebevording: Centraal Beheer APF, met hun zelflerende robot die chat met deelnemers.
Meer informatie over de winnaars en hun inzendingen: Lees dit PBM nieuwsbericht.

Inzenden PBM Communicatieprijzen 2018
Draagt u bij aan een betere communicatie in de pensioensector? Wij ontvangen graag uw inzending voor de PBM Communicatieprijzen 2018.
Meer informatie vindt u onder Meedoen 2018 .