Time to market is old school

Uitgave: Pensioen Bestuur & Management (PBM) nummer 3 2019

JURGEN WEGBRANS, BLUE SKY GROUP Rubriek: Nieuwe ontwikkelingen
Geplaatst op 09-07-2019
Time to market is old school Er gebeuren gekke dingen om ons heen. Het grootste taxibedrijf ter wereld heeft geen auto’s (Uber), het meest populaire mediabedrijf ter wereld heeft zelf geen content (Facebook), de meest waardevolle retailer ter wereld heeft geen eigen voorraad (Alibaba) en de grootste verhuurder van privé-accommodaties ter wereld bezit geen eigen vastgoed (Airbnb). Dit is een vertaalde quote van Tom Goodwin. Stuk voor stuk hele bijzondere bedrijven, maar de ideeën zijn niet nieuw. Waarom worden deze bedrijven zo groot en sneuvelen andere initiatieven?

Dit artikel is ouder dan 3 maanden, deze kunt u pas bekijken na het aanmelden voor mijnPBM.
Vul onderstaand uw inloggegevens in of klik op deze link om een account aan te maken..

Inloggen:







Account aanmaken / Wachtwoord vergeten?